vineri, 27 iunie 2008

E (c) lipsa totala

O zi trista pt mine, o zi trista pt omenire. M-am trezit binedispus azi, dar mi-a trecut repede. Am facut greseala sa ma uit in portofel inainte de-a pleca in oras. Ghinion curat. Era gol golut, ca atunci cand l-a facut taticul lui, Louis Vuitton. Ce, va surprinde ca am portofel? Bine, am exagerat cand am zis ca e copilul lui L.V., e mai mult asa un bastard, un portofel din flori. Dar il am de ceva timp. Si acum e gol.
La cat de mult am muncit luna trecuta, as fi zis ca salariul va fi unul de director. N-a fost sa fie. Am luat tot o penibilitate de suma, ca mi-e si rusine sa numar zerourile din coada, mai mult de frica sa nu ma opresc la doar 2. Inteleg, sunt inca in Romania, eu sunt doar muncitor si nu smecher, deci imi merit soarta. Dar daca bani nu am, atunci eu pt ce muncesc?
Triste ganduri. Ma indrept spre frigider sa-mi iau ceva de mancare baut, dar, nimic surprinzator, e gol si asta. Acum daca stau sa ma gandesc bine, si eu sunt gol, ca abia am iesit de la dus.
Asa ca spuneti si voi, cum sa mai ies eu in oras acum?!!

Un comentariu: