sâmbătă, 5 aprilie 2008

De pe la muncile noastre...

E placut sa te trezesti cu noaptea in cap si sa pleci la serviciu. E pe naiba, ca sa ma exprim pretentios. Dar cad din pat, ma tarai pana in baie (imi dau seama ca am ajuns acolo daramand scaunul de la capatul patului si impiedicandu-ma, o data de pragul de la dormitor, si apoi direct de tocul usii de la baie). Aici, se pare ca apa face minuni, caci in contact cu pielea mea ma energizeaza brusc, suficient cat sa dau drumul unei ideii bune doar pt uzul propriu si sa fac o politicoasa apreciere despre cat e de rece nenorocita aia de apa, buna doar sa creasca pestii in ea, asta daca nu contribuie oarece binevoitori cu ceva cloruri, otravuri si alte materiale de pe lista baiatului ala, Mendeleev. Dimineata nu mananc acasa. M-am obisnuit asa din timpurile in care nu aveam ce. Acum, cand este, cateodata cel putin, nu am timp. Rupt de somn, ma chinui sa-mi imperechez ciorapii, sa-mi pun castile la telefon, si sa cobor scarile fara sa cad. E greu, stiu, dar tot incerc.
Ma trezesc asadar la serviciu, in mijlocul discutiei cu un dobitoc, pardon, client fidel (dar suficient de tembel ca sa sune el la ora 8 sa intrebe ceva total abject; eu il inteleg, ca de, toti avem servicii). Privesc mirat in jur, imi vine sa plang si sa ma intorc la patul meu, caldut si pufos, dar nu se poate. Ma tine, nu o scama, ci expresia de pe fata colegilor mei. In aceeasi situatie ca si mine, ne agatam cu totii unul de altul, de salariu, si de zilele alea libere in care suntem bucurosi sa nu ne vedem unii cu altii, dar ne vorbim la o bere.
Si pentru ca unii baieti destepti au vazut ca stresul provoaca cancer, au inventat Parazitii. Dar cum urechile imi sunt acoperite de idei stupide vehiculate de indivizi semianalfabeti, complexati, sau pur si simplu prea activi oral, sunt nevoit sa fredonez interior si sa gasesc refugiu in altceva, mai putin strident.
Am descoperit asadar medicamentul promovat in mediile de munca crunta. 
Toti paramecii birourilor sau alte protoazoare care or mai fi statatoare pe scaunel la calculator au invatat ca mailurile 
devin cel mai bun refugiu.
Au aparut asadar o sumedenie de poze si filmulete amuzante. Funny sau terifiante, nu conteaza. esentialul e sa fie, cat mai  multe si cat mai variate, spam extrem, dar bine venit cand vrei sa debilesti instant. Va astept asadar sa vizionati tot ce pun aici, si astept completarile voastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu